In cazul in care nu sunteti multumiti de produsul achizitionat se poate returna in 14 zile
.
"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."
In cazul diferitelor motive produsul nu este indentic cu cel de pe autovehicul pe care doriti sa-l schimbati , nu montati , nu aduceti nici o modificare produsului primit si nu folositi componente din piesa primita, pentru a fi accesptat returul.
Nu se accepta la retur - produsele care au ambalajul deteriorate sau fara ambalaj
-Produsele fara etichetele si inscriptionarile specific
-Care reprezinta orice urma de montaj sau folosinta cat si orice urma de deteriorare(zgarieturi, ciobituri,lovituri, etc)
-Produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
-Coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata
Produsele trebuie sa se returneze in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite ,certificatul de garantie si o copie a facturii.
Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate in totalitate de catreCumparatoriar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului la sediul nostru.
·- In cazul unui retur la carese solicita "Colet la schimb" taxa de transport va fi 50de lei (25colet tur, 25colet retur)
In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.
Deterioarareaproduselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.
Returnarea contravalorii produsului se va face prin virament bancar, nu se vor percepe comisioane pentru contravalorii produselor
Autoage.ro nu este responsabil pentru eteriorarea sau pierderea coletului. Iti recomandam sa ne trimiti coletul asa cum le livram si noi intotdeauna, asigurand continutul la valoarea integrala a acestuia.
FOARTE IMPORTANT!
Nu primim colete cu RAMBURS sau cu plata transportului la noi.
Coletul trebuie sa ajunga mai intai la noi pentru verificare, doar dupa aceea se va rambursa produsul IN CONT BANCAR